גאליס עונה 4 פרק 12


פרק חדש של גאליס עונה 4 לצפייה ישירה סדרת המתח וההרפתקאות המשודרת בערוץ הילדים ובמרכז עלילת גאליס עונה 4 פרק 12 לצפייה ישירה עומד מחנה קיץ שהוא עוד לא סתם מחנה, הוא עולם ענק של הרפתקה וריגוש שלא נגמרים. המחנה הוא פנטזיה גדולה של כל ילד שיש שם משימות מאוד מאתגרות, תחרויות, כתבי חידה, ספורט אקסטרימי, אוכל מעולה משחקים וכל זה בלי ההורים ובלי כאב הראש שמצטרף לזה. זה המקום הכי טוב לבלות את הקיץ. במחנה יש קשיים והקושי האמיתי הוא להיות חלק מכל החברים. הסדרה היא ספין אוף של החולמים.

תקציר גאליס עונה 4 פרק 128: העונה הרביעית נפתחת מנקודת הסיום מהעונה הקודמת שבה בחר יונתן לסכן את חייו בשביל להציל את גאליסיה ואת אמו הקפואה. החלטתו של יונתן משנה לגמרי את פניו של המחנה וחניכיו ובשפיעה גם על חייהם של אהובתו דני וחברו הטוב ליעם. בעונה החדשה שתהיה מותחת וסוחפת הרבה יותר נגלה מה עלה בגורלו של גיבור הסדרה יונתן. האם הוא חי או מת ואיפה הוא נמצא? כיצד ואיך ישפיע האמת על חבריו של נותן ואיך יתמודדו הגיבורים עם הנערים החדשים שבאו למחנה? לעונה החדשה של מצטרפים הכוכבים עומר דרור, רוני דלומי, מאיה שואף, מייקל לואיס ויצטרפו לשחקנים תובל שפיר, אלינה תדהר, דניאל מורשת ועוד.

גאליס 4 פרק 12 לצפייה ישירה:
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת, ולכן לא מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.